keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

This is it

Tämä ei ole loppu, tämä on uuden alku. Olin rohkea ja tein sen mihin moni ei pystyisi, aloitin kokonaan uuden ja erimaalaisen, että kielisen kirjan elämässäni. Paljon on koettu ja enemmän tullaan kokemaan. Kasvoimme vuoden yhdessä, kasvamme kaikki seuraavat erillään. Kaikki muuttuu, mutta sisällä on tulta. On sanuttu "Love knows no borders" ja näin se myös on. Ehkä muutumme, mutta suhteet toisimmee vain vahvistuvat. Suuria sanoja vaihtarilta. Mutta Jos host-perhe ei koskaan kutsunut minua siksi? Sanoivat aina että kuuluun perheeseen nyt ja ikuisesti. Perheen äiti tulee moikkamaan minua kesällä suomeen. Benji kutsuu minua isosiskoksi. He kehystivät tämä postauksen viimeisen kuvan ja sanoivat: nyt on koko perhe kasassa. Ristivät minut kummiksi nuorimmalle pojalle. Olen aina tervetullut takaisin, en vai vaihtarina vaan myös perheen jäsenenä. Raskas taakka joka on täynnä rakkautta.






























Dont cry because it´s over, smile because it happened

seitsemän tuntia lentokentälle.

Salla Liukko


1 kommentti: