perjantai 18. lokakuuta 2013

Family day

Viime viikon sunnuntaina tehtiin lyhyt "roadtrip" kaupunkiin nimeltä Austin. Kiereteltiin ympäri kaupunkia ja käytiin katsomassa capitolia. Se on hallitustalo tai joku vastaava, mulle ei ihan auennut, mutta kuitenkin mahtava rakennus jolla suuri merkitys. Oltiin myös puistossa kuvailemassa ja käytiin syömässä tosi kivassa ravintolassa! (Täällä ravintola kulttuuri on muuten ihan toisenlaista kuin suomessa. Perheet saattaa käydä ravintolassa kerran tai useammin viikossa, ja tilata ruokalistalta ihan alkupaloista jälkiruokiin.) Ja lopuksi illalla päätettiin meidän iloinen ja tapahtumarikas sunnuntaipäivä koti-leffa illalla. Kuvia päivästä... enjoy!



Benji

Lasma, Collin & Rich



The Capitol












awww


Long time no see! Voisko toi lause paremmin kuvata mun blogi kirjoittelua! haha! 
Wow aika on menny kuin siivillä ja on vaikea uskoa, että aikaa on kohta täällä vierähtäny reilu kuukausi! No kuukaudessa on kyllä kerinnytkin tapahtua paljon kaikkea, niin hyvää kuin huonoa. Pääsin muun muassa meidän koulun cheerleading joukkueeseen! yeah! Ja oon nyt tosi onnellinen että pääsin joukkueeseen, sillä meillä on joukkueessa tosi vahva yhteishenki, ja sain tosiaan siis yhdessä yössä 40 uutta kaveria! how cool is that! Ja koulun käynti on siis tosiaan vierehtänyt käyntiin tosi hyvin. Mutta kaikki ei kuitenkaan oo ollut ihan plussaa, sillä valitettavasti mun kännykkä varastettiin ykspäivä kun olin koulussa. joten älkää suomi kaverit ihmetelkö miks en vastaa viesteihin! Pääsääntöisesti kaikki on kuitenki täällä tosi hyvin, ja oon super onnelinen että oon tehnyt tän päätöksen mun elämässä ja ryhtynyt vaihto-oppilaaksi, sillä tällä hetkellä en lähtis täältä mistään hinnasta! :)


En tiiä suomesta, mutta jenkeissä tällä hetkellä suuressa suosiossa nuorten keskuudessa on norjalaisten tekemä biisi: What the fox said. haha! kuunnelkaa ihmeessä! :D
ring-din-ding-ding-rin-ding-rin...



Sallaxoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti